مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی‌وهنری امام رضا(ع) از تولید بیش از 700هزار اثر فرهنگی‌هنری در زمینه ترویج فرهنگ رضوی در این جشنواره خبر داد و افزود: در این جشنواره در بیش از 200نقطه دنیا و 75کشور به طور مستمر برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، سیدجواد جعفری در گردهمایی کمیته برنامه‌ریزی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) ابراز کرد: در طول 11سال عمر این جشنواره، زمینه ظرفیت‌سازی جامع در حوزه فرهنگی کشور به وجود آمده است.

وی با اشاره به فعالیت صد دستگاه کشور در جشنواره امام رضا(ع) افزود: مهندسی فرهنگی در حوزه همراهی دستگاه‌های کشور برای هم‌سویی یک هدف مشترک و با الهام از آموزه‌های رضوی رخ داده است.

جعفری عنوان کرد: این جشنواره در بخش مردمی جریانی گسترده و پیوسته را به وجود آورده است و باعث شده که مردم در تمام نقاط و قدمگاه‌های امام رضا(ع) جشن‌های دهه کرامت را به طور گسترده پوشش دهند.

وی گفت: در عرصه بین‌المللی هم جشنواره امام رضا(ع) پیشرفت خوبی داشته است و در بیش از 200نقطه دنیا و 75کشور به طور مستمر برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.

وی افزود: در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی، اتفاق نیفتاده که به نقطه‌ای از کشور رفته باشیم و با در بسته رو‌به‌رو شده باشیم و این، همکاری و همیاری تمام نهادهای کشوری در ارتقای کار جشنواره امام رضا(ع) را نشان می‌دهد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.